Avatar billede lasselaursen21 Nybegynder
13. maj 2011 - 16:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp!

Hej.

Jeg er kommet til at oprette en en windows exchange email til min far. Hans nuværende mail er dog ikke en windows exchange mail, men en pop3. Outlook forsøger nu, hver eneste gang at åbne windows exchange mailen. Da dette ikke er muligt, giver den mig kun lov til at ændre i windows exchange indstillinger, hvilket umuliggøre at oprette en anden konto, da programmet lukker ned når windows exchange mailen fortsat ikke er tilgængelig. Nogle der har haft samme problem, eller ved hvordan jeg for outlook til at lade være med at logge automatiske på en mail der ikke virker ?

på forhånd tak :)
13. maj 2011 - 17:30 #1
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ?

---

Gætter på at der er tale om M$ Outlook fra Office pakken ?
Outlook version ?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. maj 2011 - 20:55 #2
hvis outlook til microsoft office.
Så ind i kontrol panelet og finde et punkt der hedder "Post" - kan ikke huske om den også kommer op som "Mail" i nogle kontrolpaneler - nok selvfølgelig de engelske.

Når du klikker på den, får du adgang til at lave konto ændringer, slette outlook profiler mm på din MS Outlook installation - UDEN at åbne outlook. :D

Under Windows XP ligger den direkte i mappen "kontrolpanel"
I Windows 7 og muligvis også Windows Vista (ikke sikker på vista), ligger den i kontrolpanel >> Brugerkonto og Familiesikkerhed.

Så skulle du gerne kunne slette de konti indstillinger du har lavet :)

Held og lykke.