Avatar billede bt4team Nybegynder
13. maj 2011 - 03:23 Der er 2 kommentarer

Boganmeldelse - BackTrack 4: Assuring Security by Penetration Testing

Fyrene, hvad du synes om denne bog? Er der nogen gennemgå det?

Du kan få denne håndfuld bog for nylig frigivet (engelsk version):

----
Overview of BackTrack 4: Assuring Security by Penetration Testing

    * Learn the black-art of penetration testing with in-depth coverage of BackTrack Linux distribution
    * Explore the insights and importance of testing your corporate network systems before hackers strike it
    * Understand the practical spectrum of security tools by their exemplary usage, configuration, and benefits
    * Fully illustrated with practical examples, step-by-step instructions, and useful tips to cover the best-of-breed security assessment tools

Language :  English
Paperback : 392 pages [ 235mm x 191mm ]
Release Date : April 2011
ISBN : 1849513945
ISBN 13 : 978-1-84951-394-4
Author(s) : Shakeel Ali, Tedi Heriyanto

Mere information:
http://www.packtpub.com/backtrack-4-assuring-security-penetration-testing/book

Du kan købe det på:
http://www.amazon.com/BackTrack-Assuring-Security-Penetration-Testing/dp/1849513945/
----

Jeg tror, det er den eneste bog skrevet på BackTrack.

Tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2011 - 18:04 #1
fatter hat. Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede bt4team Nybegynder
15. maj 2011 - 01:44 #2
Har nogen læst den bog? Er det nyttigt for læring BackTrack miljø for mellemliggende  og avancerede mennesker?