Avatar billede refstrup Nybegynder
11. maj 2011 - 17:29 Der er 2 kommentarer

Bundkort

hej.

har et spørgsmål til dette bundkort: http://www.asus.dk/Motherboards/Intel_Socket_775/P5QL_PRO/#overview

normalt bruger jeg de gule ram sockets men har et problem med det ene af de gule, så ville lige spørge om jeg så kan bruge de sorte
i stedet for??

på forhånd tak.
11. maj 2011 - 18:31 #1
ja det skifte :), men skift begge 2 til de sorte :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. maj 2011 - 21:04 #2
Hvis du har dual-channel ram, så skal du montere dem i slot 1 og 3.

Hvis du bare skal køre single channel, så kan du nøjes med slot 1 og 2.