Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
11. maj 2011 - 08:32 Der er 1 løsning

Kan ikke se opdateringer i win 7

Hej allesammen.
Når jeg søger efter opdateringer på windows update,kan jeg se at der er 1 vigtig og 1 anbefalet opdatering,når jeg så klikker på vis opdatering og kommer til næste side,står der kun 1 vigtig og 1 anbefalet,men jeg har ikke mulighed for at se hvad det er,så kan jeg klikke OK og komme tilbage,men der er ikke mulighed for at installerer noget.Igår aftes virkede det,men her til morgen da jeg åbnede update skete overstående.
Er der nogle der kan hjælpe med overstående problem.
Håber det er forklaring nok ellers kom tilbage.
Med venlig hilsen
Torben Lind
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. maj 2011 - 10:49 #1
Prøv at se om http://support.microsoft.com/kb/971058 virker. Det har det gjort for mig enkelte gange (selvom jeg stadig har 2 x updates der har hængt i 6 mdr)