Avatar billede Troelsgl Nybegynder
11. maj 2011 - 02:21 Der er 1 kommentar

550 relay not possible og mail1stofanet.dk i outlook 2010

kan ikke sende mails via min get2net.dk konto. Mener ikke at have ændret noget opsætning. Det er en gammel konto og jeg har for længe siden skiftet ISP. SMTP for at sende er nu mail1.stofanet.dk. POP for at modtage er perl.get2net.dk. Ret meget mere ved jeg ikke.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. maj 2011 - 13:01 #1
Prøv at sæt SMTP til mail.telenor.dk
Port skal være 587 og du skal markere "Den udgående server kræver godkendelse" og så vælge at login til udgående server skal være samme som til indgående post.

Så skulle det gerne spille.

Hvorfor Stofa pludselig ikke vil relay'e din mail længere når du er kunde hos dem kan jeg ikke svare på, men TDC har for efterhånden længe siden blokeret deres almindelige SMTP-server for at sende mails fra andre domæner end TDC's egne - måske Stofa har fået samme mærkværdige ide.