Avatar billede danieltheblindone Nybegynder
09. maj 2011 - 19:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny PC!

Hey alle:
Har lyst til at købe en ny pc, har tænkt på denne pc her: http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ASUS_G73SW-TZ134V_17-3_Win7_HP

Ville være glad for at der måske kom en kommentar til det, om den er god og det er et godt køb, da jeg rigtig gerne vil have en god spille computer.
Avatar billede Kalypsis Nybegynder
09. maj 2011 - 19:55 #1
Hej :)

Jeg ville ikke købe en asus bærbar fordi at, for det første har jeg selv en gamer bærbar, som har en for høj ydeevne hvor at producenten har puttet en for lille køler i så den brænder sammen hele tiden,det kan du risikere med din og for det andet havde en af mine venner en bærbar for asus, hvor hele bærbaren gik i stykker, og asus gad ikke og give ham en ny, fordi at de mente at han selv havde ødelagt den. Vælg hellere en Stationer for de penge. Jeg ved at du kan få en fra alienware til den pris som egner sig perfekt til gaming :)

Håber du finder ud af noget :)
Avatar billede danieltheblindone Nybegynder
09. maj 2011 - 20:00 #2
Hey du, du har vidst ikke set bagsiden af den bærbar, da der er 2 kæmpe blæser omme bagpå. Denne pc er Asus nyeste gamer pc! med nyeste grafik og i7 og lign
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
09. maj 2011 - 20:04 #3
Det er en rigtig god bærbar. God kvalitet og køling :)

Den kan køre de fleste spil på high, men de helt store spil som feks. Crysis kan den nok kun køre på medium.

Den her pc er bedre hardwaremæssigt, og prismæssigt, men selve byggekvaliteten er måske lidt mere plastik agtig, og den har ikke så god køling som den fra asus, så den holder måske ikke helt så længe som asus'en.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700800020&gruppe=PCnotevision

Så vælg asus for lidt mindre ydelse men en bedre byggekvalitet, og den fra mmvision for mere ydelse, men dårligere byggekvalitet. Du går ikke galt i byen med nogen af dem :)
Avatar billede Kalypsis Nybegynder
09. maj 2011 - 20:04 #4
okay så er der styr på den del :) men jeg ville ikke købe en bærbar som gaming  :) for mig er det en for lille ydeevne :)
Avatar billede danieltheblindone Nybegynder
09. maj 2011 - 20:06 #5
Tusind tak for alle de gode kommentare :) ! Vil godt have denne pc, ville bare se folks mening :)
Avatar billede Kalypsis Nybegynder
09. maj 2011 - 20:08 #6
Helt i orden :) god fornøjelse med din PC :)
Avatar billede danieltheblindone Nybegynder
09. maj 2011 - 20:53 #7
Tusind tak :)
Avatar billede danieltheblindone Nybegynder
09. maj 2011 - 20:55 #8
Er der nogen der ved om man kan stole på Fønix computer? :)
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
09. maj 2011 - 21:30 #9
Jeg har hørt nogle dårlige ting om dem, så det er ikke et sted jeg kan anbefale. Så vil jeg hellere foreslå endten proshop.dk, komplett.dk eller shg.dk, det er nogle rigtige gode sider.
Avatar billede CMS-Elsperten Nybegynder
14. maj 2011 - 13:46 #10
Computer CITY! Også en HP eller APPLE MAC BOOK AIR :I...

www.pc.dk, www.computercity.dk, www.apple.com/dk/ eller www.sebastian.mrwebber.dk/PC-news !

Mvh: INTERNET/PC fonden!