Avatar billede akinseak Nybegynder
08. maj 2011 - 13:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pakke rar filer ud til extren harddisk

Hej.

Jeg har fået installeret windows 7 pro. og har pludselig et problem med at pakke rar filer ud direkte til en extern harddisk..

Hvis jeg pakker filen ud på en interne harddisk først og derefter flytter den over på den externe harddisk, er der ingen problemer.

nogle der har en løsning på dette.. har prøvet at google det, men har ikke haft held.

på forhånd tak

Hilsen Akin
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. maj 2011 - 14:05 #1
Hvad er problemet?
Får du en fejl?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. maj 2011 - 14:19 #2
Hvilket program bruger du til og udpakke?
Avatar billede akinseak Nybegynder
08. maj 2011 - 16:37 #3
Jeg bruger seneste win-rar 64bit. Kører også windows 7 Pro 64bit.

Fejlen jeg får fra win-rar er en masse checksum errors, som popper frem når man prøver at pakke det ud..

Den pakker dog somsagt fint og fejlfrit ud når jeg pakker ud på samme drev rar filen ligger på.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. maj 2011 - 17:06 #4
Prøv og udpak en anden .rar fil fra pc over på ekstern..
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2011 - 17:13 #5
Eller prøv med et andet (gratis) udpakke program.
http://www.pcworld.dk/download/34/1625?a=search&i=0
Avatar billede akinseak Nybegynder
08. maj 2011 - 17:36 #6
Den gør det samme ligemeget hvilken rar fil jeg prøver med..

Jeg testerlige den fra pcworld.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 18:49 #7
Fik du noget ud af det?
Avatar billede nicknick Nybegynder
10. maj 2011 - 10:32 #8
Hvilen fil prøver du at pakke ud ? Hvis det f.eks er en større fil over 4gb og din eksterne er formateret til en fat32 skal konvertere filsystemet til ntfs ☺

Venlig hilsen Nicholas Rønshof
Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 20:27 #9
Kører NTSF på mine diske. Filen jeg prøvede at pakke ud var en på 42 mega.

Jeg har imellem tiden nu fået ny computer. På denne har jeg ik oplevet problemet.
Avatar billede akinseak Nybegynder
12. oktober 2011 - 10:44 #10
Format hjalp