Avatar billede alemantus Nybegynder
06. maj 2011 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til gammel pc

hej
jeg har lige fået en 10 år gammel pc som jeg har tænkt mig at lave nogle forsøg på fx overclocking

spørgsmålet er hvilket styresystem der er godt til en computer med pentium 3 som cpu og maks 256 mb ram
Avatar billede Zimson Nybegynder
06. maj 2011 - 22:01 #1
Jeg ville bruge en linux. Fx. Fluxbox, Xfce, FVWM eller IceWM. Hvis du gerne vil prøve nogle af dem først kan du eksperimentere med VirtualBox. Det vil sige du kan køre et styresystem, på sammen måde som du bruger programmer på en moderne computer. Bare for du ikke skal blive alt for overrasket over dem.
Avatar billede Laes Nybegynder
06. maj 2011 - 23:02 #2
argh, Virtuelbox på en pentium 3, med 256 MB RAM.. Virtuelbox anbefaler 512 MB RAM..
Avatar billede alemantus Nybegynder
07. maj 2011 - 22:06 #3
ok vil prøve at se på det tak for hjælpen