Avatar billede alemantus Nybegynder
06. maj 2011 - 21:46 Der er 7 kommentarer

computer problem

hejsa
min gamle Acer bærbar har et problem, den lukker ned på et tidspunkt efter man har tændt den, nu slukker den bare 30 sek efter at man har tændt den, hvad kan det være og hvordan løses?

styresystemet er windows 7 men har haft vista og ubuntu hvor den har lukket ned

på forhånd tak :)
06. maj 2011 - 22:35 #1
... varmeproblem ?
Avatar billede alemantus Nybegynder
06. maj 2011 - 23:44 #2
næppe da jeg har prøvet at stille den oven på nogle bøger og sikret mig at den var kølig, men alligevel lukker den ned.
nu er den så også begyndt at lukke ned 30 sekunder efter opstart
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2011 - 01:16 #3
Gør den også det i fejlsikkert tilstand? (Under opstart tryk da flere gange på F8, for at komme i fejlsikkert tilstand).
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2011 - 07:10 #4
Prøv at sætte en støvsuger til, der hvor blæseren sider. Så finder du af om det er et varmeproblem
07. maj 2011 - 09:46 #5
... lukker ned ?
Er det bare BUM lukket/slukket ? Eller 'pænt' lukker ned ?
Avatar billede alemantus Nybegynder
07. maj 2011 - 22:09 #6
den går bare i sort ca 30 sek efter start og så slukker den ved ikke helt hvad det er for noget lukkeri
07. maj 2011 - 23:45 #7
... varmeproblem!
Eller strømforsyningsproblem...