Avatar billede tomboxer Nybegynder
25. april 2011 - 10:03

BootCamp. Windows 7 64 bits.

Jeg har opdelt min nye iMac 21"5 ligeligt i en OSX-del og en Windows7-del.

I OSX-delen virker OK.
Men i Windows-delen fremkommer kan der ikke foretages en fuldstændig printerinstallation. (HP-C310a). Der kan derfor ikke scannes.
Når jeg forsøger at installere printeren fremkommer følgende meddelelse:
"Computeren har ikke den nødvendige understøttelse af USB-software til fuldførelse af en USB-installation. Installationen kan ikke fortsætte, før dette er løst".
Jeg har installeret printeren wireless via kontrolbordet, således at  der kan printes, men ikke scannes.

Jeg har 5 gange været i forbindelse med Apple Support, men uden noget positivt resultat, idet man henviser til at  problemet må ligge hos Microsoft- eller hos HP-support.

Men jeg mener, at der er en fejl i BootCamp programmet.

Hvad mener I?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester