Avatar billede Gnoleben Nybegynder
24. april 2011 - 21:58 Der er 5 kommentarer

At installere Mac OS X med andres installations cd?

Jeg har mistet min installations cd, der fulgte med min MacBook. Derfor vil jeg høre, om det er muligt og lovligt at bruge min kærestes installations cd i stedet?
Avatar billede thomasvp Nybegynder
24. april 2011 - 22:09 #1
Selfølgelig er det lovligt hvis du har bonen på din mac så du kan bevise overfor evt. politi at du har købt den ærligt og redeligt :) god fornøjelse
Avatar billede Gnoleben Nybegynder
24. april 2011 - 22:18 #2
Og der er ingen konflikter ved, at både min kæreste og jeg har installeret styresystemet fra samme cd?
Avatar billede Gnoleben Nybegynder
25. april 2011 - 11:41 #3
Bump
Avatar billede Sparrman Nybegynder
12. maj 2011 - 15:32 #4
Du kan roligt installere fra din kærestes DVD. Den skal dog være af samme type Mac, ellers virker den med stor sandsynlighed ikke.

Der er ikke konflikter ala. Windows validering, så intet at være nervøs for, så længe du du har en bon som bevis :-)
Avatar billede MortenBoye Juniormester
11. juni 2011 - 21:39 #5
Det kan du roligt gøre!

Det kan ikke skade at prøve og med meget stor sandsynlighed virker det, hvis ikke der er for stor forskel på jeres computeres alder. Dvs ppc vs intel processorer  og hvilket styresystemsversion de kører. :)

God fornøjelse!