Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
24. april 2011 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RIM

Hej Alle
Er der nogen herinde som kan give nogle gode rim til dette her:
Fest og sang, så kontakt bare (hvad kan der stå her), eller
Skal der bydes op til dans, så kontakt bare (hvad kan der stå her).
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med hvad der kan stå i parantesen da jeg ikke kan finde på et selv.
Mvh. Halli-Hallo
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2011 - 13:20 #1
Er det et navn på et firma, eller hvad? Hvorfor skal der stå noget med kontakt...
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2011 - 13:29 #2
Forslag til nr. 1: Bægerklang - Dannevang - Don Juan - Yin og Yang - Ramasjang.
Forslag til nr. 2: Hans - Frans - din sjette sans.

Hilsen
Lefty
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2011 - 14:59 #3
Skal det være noget beslægtet med hinanden i de to sætninger, så bliver det svært?
Forslag 1 kunne være Vang.
Forslag 2 er Hans og Franz jo perfekt (#2).