Avatar billede dk-morten Nybegynder
19. april 2011 - 00:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synology 211j blacklisted port?

Hej alle eksperter.

Jeg har fået en Synology 211j. Når jeg vil bruge min torrent client på den siger den at port "6886" og "6881" er blacklisted.. Men jeg har forwardet dem under routeren.

Nogen som har noget hjælp der kan gives videre her? :)

Mvh
Morten
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. april 2011 - 08:14 #1
Det kan ske du har en router mere yderligt... - f.eks. indbygget i den ADSL-boks du har fra internetleverandøren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2011 - 20:37 #2
Avatar billede dk-morten Nybegynder
20. april 2011 - 11:19 #3
Hvad mener du med den kommentar john?

Vi har router, internet, telefon samlet i samme box :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2011 - 19:39 #4
At du skal prøve en standard port.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2011 - 12:17 #5
Syntes det hele her er mærkeligt...! Fordi når jeg nu prøver nogen standard porte som du siger du virker det helt fint indtil de eks 5 filer jeg vil downloade fra min bit torrent client er færdige så siger den enten "Apr 21 16:02:33: Tracker: [Couldn't connect to server " hvis jeg bruger en anden standard port (husk at den downloader de filer som jeg har sat til og hente med disse porte) men hvis jeg så skifter til de normale porte som clienten selv har valgt (6881-6890) så henter den også de filer jeg har sat den til og når den er færdige med dem kommer den ikke videre så siger den "Apr 21 14:22:17: Tracker: [Failure reason "Port 6887 is blacklisted."" eller en anden af de porte.

Det kan jeg simpelthen ikke regne ud!
Avatar billede dk-morten Nybegynder
29. oktober 2013 - 08:20 #6
Lukket