Avatar billede heiss Nybegynder
18. april 2011 - 11:13 Der er 7 kommentarer

Dansk proxy service til udenlandsdansker

Hej

Jeg har en god ven der bor i Monaco og han har spurgt mig hvordan han kan se dansk (sputnik osv.)

Jeg kender ikke lige nogen dansk proxy jeg kan anbefale ham.

Kan i hjælpe?
Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
18. april 2011 - 13:46 #1
Man kan jo bruge en vpn, som f.eks. overplay?

Nickolaj Sonne lavede en guide i "So ein ding" på dr2, ved ikke om den blev fjernet fra deres hjemme side, men ellers er det ret lige til.

Dog koster det 10 dollars om måneden, men hvis man bor i Monaco så har man nok råd til det.

https://www.overplay.net/

http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=1689
Avatar billede morten-bork Nybegynder
18. april 2011 - 19:53 #2
Hej,

Jeg sælger VPN hvis du er intra, har solgt til 2 i frankrig og det virker uden problemer.

Du kan se mere på www.vpn-byen.dk
Eller mail til mig på mb@nasjn.net så finder vi en pris :D

SIDEN ER UNDER OPBYGNING!
Avatar billede heiss Nybegynder
19. april 2011 - 10:04 #3
Hej Jacob

Mange tak for det. Det er selvfølgelig det han skal have fat på.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
21. april 2011 - 16:57 #4
Hvis han mangler en VPN, så send en mail til mig på mb@nasjn.net
Har en VPN server her hjemme på en 30/30
Avatar billede morten-bork Nybegynder
13. marts 2012 - 19:41 #5
I kan se mere på VPN-Byen.dk
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
08. april 2012 - 16:36 #6
Jeg er klar over, at det er noget tid siden spørgsmålet er blevet stillet. Men tag et kig på DanskProxy.com - her koster adgang til en dansk proxyserver blot 30 kr. om måneden.

Se mere på: www.danskproxy.com
Avatar billede Komposit Nybegynder
30. april 2012 - 10:34 #7
Tak for forslagene, det var lige, hvad jeg ledte efter!