Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 18:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke boote efter regedit

Hej Gutter.
sagen er det at jeg fik af vide at man kunne ændre på den tid det tog en pc at lukke alle programmer når man slukkede den inde på registrerings-databasen (regedit). satte WaitToKillServiceTimeout til 0. det virkede nogle dage. men da jeg nu vil tænde min pc, er der bare sort skærm. man kan høre at cd-drev, blæser og dioder køre, men der er bare sort skærm. ekstern skærm hjælper ikke. jeg kan heller ikke boote fra usb eller cd. har haft bios batteri ude, samt ram. den står stadig med sort skærm og blæser, hvad kan det være...?

på Forhånd Mange tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2011 - 18:52 #1
Dvs. den går aldrig i gang med at boote windows, eller kommer der slet ikke billede på så du heller ikke ser BIOS opstart m.m.?
Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 19:22 #2
tror jeg ik, pc går ud med det samme jeg trykker på power-knappen, så den sidder enten fast i bios eller kan ikke komme igang med bios
17. april 2011 - 19:28 #3
... altså en Bærbar PC ? (Eller skal vi gætte?)

Er der strøm på dyret ?
Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 19:35 #4
bærbar pc.
Hp pavilion dv7
4gb ram
222gb hdd
win7
Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 19:36 #5
ja alt det strøm den kunne ønske sig
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2011 - 19:37 #6
Fjern batteri og strømkabel og hold tændknappen nede i 10 sek. Genmonter al strøm og prøv igen.
Kan tænkes at dele af pc stadig tror den er "tændt".
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2011 - 19:40 #7
Det er 100% sikkert at WaitToKillServiceTimeout intet har med dit problem at gøre - blot for at "berolige" dig med at det sikkert ikke er noget du selv har gjort.
Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 19:42 #8
hjalp ikke
Avatar billede dani8190 Nybegynder
17. april 2011 - 20:00 #9
ok. taker for det. troede det kunne have noget at gøre med at computeren ikke nåede at registrere nogle ting inden den var slukket. mener heller ik det er sundt for en pc at slukke den ved at holde power knappen nede.
Avatar billede Vandreren Novice
17. april 2011 - 22:46 #10
At sætte WaitToKillServiceTimeout til 0 millisekunder er lidt ekstremt. Især hvis man ikke i forvejen har sorteret ud i hvilke services/tjenester, der starter automatisk ved systemstart.
Avatar billede dani8190 Nybegynder
27. april 2011 - 09:52 #11
det er grafik controller der er stået af
Avatar billede dani8190 Nybegynder
27. marts 2013 - 15:22 #12
trolo