Avatar billede Slettet bruger
07. april 2011 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB nøgle

Jeg har en Kingston USB 16 GB. Der ligger ikke noget på den, men når jeg tjekker i egenskaber/info står der, at den er næsten fyldt (at ca. 15 GB er udfyldt). Er der nogen, der kan regne ud, hvorfor den siger, at der ligger noget på den, når den burde være tom?
07. april 2011 - 22:49 #1
Du kan jo bare bruge FULD FORMAT via Diskhåndteringen...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2011 - 22:52 #2
Jeg har været ved at flytte ting fra PC (win7) til Mac :-) Men tror faktisk selv, at jeg har løst det. Fandt ud af, at man kan formatere nøglen, og det gjorde vist tricket :-)

Men tak for svaret :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 01:22 #3
Åh nej. Er du sikker på at der ikke lå noget som bare var "hidden"..
- hele din kones pornosamling !!
Avatar billede themightylarsen Nybegynder
10. april 2011 - 12:23 #4
det er sansynligvis fordi usb nøglen har været formateret i et andet filsystem end, fat32 eller ntfs som windows kender, har den kørt på en mac, linux ect filsystem ville windows ikke kunne genkende den men dog stadig vise at der er data på, kan som du selv fandt ud af klares med en simpel formatering, men minus er det mistede data, sæt nu det var uerstattelige billeder..