Avatar billede maddog_em Nybegynder
07. april 2011 - 07:31 Der er 1 løsning

Qnap Nas TS-239 Pro II -- ASP problemer med mono

Hej

Jeg har fået fat i en Qnap Nas TS-239 Pro II, den vil jeg blandt andet bruge til en web server.
Der er en indbygget web server i den, det er godt nok en apache server, men man skulle kunne installere en QGKP plugins på Qnap'pen der skuller gøre det muligt at afvikle asp filer.
Jeg har installeret mono qgkp, og kan nu vise asp filer, bare ikke rigtig..... hvis det er en side med ren asp indhold, viser den koderne - når man tilgår den via en web side.
fx ses dette: <% response.write ("Hello World") %>, istedet for bare Hello World.

Er der en der har erfaring med dette? og som kan hjælpe med mit problem???
Avatar billede maddog_em Nybegynder
24. maj 2011 - 07:38 #1
Jeg må desværrer konstatere at der ikke bare lige findes en løsning på dette :-(