Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 14:44 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd på computeren.

Hej allesammen. Jeg tror jeg er kommet til at slette det program på computeren, der afspiller lyden. Er der nogle der ved hvordan man downloader, det der lydprogram... igen???
Avatar billede Blandy Praktikant
06. april 2011 - 14:51 #1
Hvad hedder din pc? altså hvad mærke og hvad styrersystem?

windows vistam, windows 7 eller windows xp. 32 eller 64 bit?
Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 14:55 #2
det er en Windows xp 64 bit og det er en unamed computer.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2011 - 16:06 #3
Systemgendannelse til før du slettede vil ikke redde dagen for dig?
Det er måske længe siden du gjorde det?