Avatar billede grk Novice
04. april 2011 - 20:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprettelse til arbejdscomputer

Hvordan jeg opretter fjernforbindelse med VPN til en arbejdscomputer, det ved jeg hvordan man gør.

Jeg har selv 2 stationære computer koblet op i et netværk med Linksys router. Jeg vil så gerne havde den ene computer opsat så man kan koble på den via VPN fjernforbindelse. De to computer har ikke ens computernavn, hver har sit eget navn. Computer har også brugernavn og password.

Min Linksys router er der åbnet for port 21 og 22 med samme IP-adresse.

Hvordan får jeg det til at virke.
Avatar billede showsource Seniormester
05. april 2011 - 14:27 #1
Nu kender jeg ikke vpn ! men du skal lade din router pege på comp du vil bruge.

Altså forwarde port xx til comp med intern ip, f.eks. 10.0.0.30
Avatar billede grk Novice
19. april 2011 - 00:33 #2
Fik desværre ingen løsning på mit spørgsmål. Lukker hermed tråden.