Avatar billede bonde10 Nybegynder
01. april 2011 - 14:01 Der er 6 kommentarer

En slags portal..

Hej eksperten!
Jeg skal bruge noget som man kommer ind på når man går ind på min hjemmeside. Og har brugt mange CMS scripts som Joomla!, Drupal og alle dem der men det er jo ligesom en blog. Jeg skal have en startside og en about side hvor der ikke står "dato" osv. Det skal bare være den øverste ting.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede magic-mouse Novice
01. april 2011 - 14:24 #1
Noget som www.magic-mouse.net ?
Avatar billede bonde10 Nybegynder
01. april 2011 - 14:25 #2
Ja.. Det ser meget fint ud :).. Har fundet Concrete5.. Er det godt til sådan noget?
Avatar billede magic-mouse Novice
08. april 2011 - 08:47 #3
Hvis du evt. beskriver mere om hvad platform det skal køre på. MS server Linux server, MySql, MSSql ect. Så var det lettere at rådgive.
Avatar billede bonde10 Nybegynder
08. april 2011 - 13:17 #4
Php/MySQL har Linux
Avatar billede magic-mouse Novice
15. april 2011 - 08:00 #5
http://e107.org

Er godt og bedt system med masser af muligheder.
Avatar billede bonde10 Nybegynder
15. april 2011 - 12:04 #6
Har ordnet den så lukker tråden? Nogle der vil have points?