Avatar billede madspeter Nybegynder
30. marts 2011 - 16:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netgear router og netkort med Vista

Jeg har lige geninstalleret min PC med Vista. Nu kan jeg ikke komme på nettet.

Ved opstart, installerer Vista selv netkortet, men det mislykkes. Enheden kan ikke starte. Jeg har forsøgt at opdatere driver, men så får jeg at vide at driver allerede er installeret. Når jeg henter installationsprogram fra Netgear, eller TDC, kan jeg ikke starte programmet op når det er installeret. Har fulgt anvisninger og når jeg har slukket pc, puttet kort i og genstartet, forsøger Vista igen at installere netkortt uden held. Når jeg så vil starte Netgaers smart wizard, kan det ikke startes.

Nogen ideér ?

Og jeg kan heller ikke komme på nettet med et kabel mellem pc og router.
Og det forstår jeg da slet ikke, det burde man da kunne.

Vi lige sige at det hele fungerede inden geninstallation

De øvrige PC´er i husstanden kører på det trådlæse net, uden problemer
Avatar billede InYourFace Nybegynder
30. marts 2011 - 16:59 #1
Formater dit hardware
Avatar billede madspeter Nybegynder
31. marts 2011 - 07:14 #2
Hvordan gør jeg det
Avatar billede madspeter Nybegynder
31. marts 2011 - 21:01 #3
skal jeg ikke bare købe et andet netkort?
Lige nu sidder jeg og bruger min mobil som modem.

Hvilket netkort skal jeg købe? Billigt
Avatar billede madspeter Nybegynder
14. april 2011 - 11:57 #4
jeg købte et nyt