Avatar billede christianzahles Nybegynder
29. marts 2011 - 20:20 Der er 8 kommentarer

Videoefterbehandling. Hjæælp!

Hej. Har købt et Canon EOS 60D. Super. Så optager jeg video i fuld opløsning 1920x1080 25fps i MOV. Det går fint, jeg kan se det uden nogen problemer på kameraet.
Jeg får det så over på min computer, og så begynder det at hakke. Hmmm.. Prøver at konvertere det til AVI (h264) og så hakker det ikke mere. Tænker 'yes' jeg har løst mine problemer. Lige indtil jeg vil redigere i det. Prøver både i Premiere Pro, Sony Vegas og Moviemaker. Men det virker ikke.

Er der nogen der har en løsinng på mit problem, så jeg både kan se det uden det hakker, og redigere i det, evt. noget helt andet end jeg har gjort. Så ville jeg blive åhh så lykkelig!

Mvh. Christian
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 20:37 #1
Hvad gør du ved videoen, når du redigerer den?

Hvilket format og program anvender du, når du overfører videoen til computeren?
29. marts 2011 - 21:24 #2
Provokation: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/christianzahles - Point ude: 415 ? - tror ikke vi hører mere fra <christianzahles> i denne tråd ?

---

Ellers har jeg/vi flere muligheder, men det vil nok bare være spild af tid ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2011 - 21:29 #3
Hvad er fejlmeddelelsen? Er mest interesseret i Movie Maker, da det er det eneste program jeg har ;)

Har du prøvet Windows LIVE Movie Maker?
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 21:46 #4
Jeg tror, karise_larry har ret :-)

Spild af tid!
Avatar billede christianzahles Nybegynder
29. marts 2011 - 22:23 #5
Nej, jeg er her. Jeg bruger noget der hedder Pazera Mov to Avi. Jeg konverterede MOV filen til AVI (H.264/MPEG-4 AVC)
Avatar billede nemlig Professor
29. marts 2011 - 22:33 #6
Få nu lukket dine åbne spørgsmål. Der er ikke ret mange, der vil hjælpe med så mange og gamle åbne spørgsmål.
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2011 - 22:35 #7
#5.

Indlægget fra karise_larry og mig skyldes din manglende tilbagemelding/tak til indlæg i dine tidligere spørgsmål.

Kig på dem og måske dukker der så lidt mere op her :-)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:18 #8