Avatar billede Majid27 Nybegynder
28. marts 2011 - 15:06 Der er 4 kommentarer

iphone købt på dba.dk

Hej,
jeg har købt en iphone over dba.dk fuldstændigt legalt, som var jailbreaket og på den måde simåbnet. det har så medført at jeg ikke har kunnet opdatere den, da den var låst i de obligatoriske 6 måneder. nu er de 6 måneder udløbet og vil nu gerne havde den simåbnet og fungere "normalt". Men apple har jo det smarte at man skal bruge køberens cpr-nummer for at åbne den og det har jeg ikke. og kan ikke lige få fat i sælger. hvad skal jeg gøre? håber på noget hjælp, please :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2011 - 20:37 #1
IMEI numnmer på tlf. kan afsløre hvornår tlf. er solgt og om den dermed er udenfor binding.

Har aldrig hørt om at man skal have købers CPR nummer for at kunne låse den op.

Derimod skal der sidde et aktivt SIM kort fra den udbyder hvor til den er låst, så kan den låses op.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2011 - 20:37 #2
Hvilket selskab er den låst til?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2011 - 20:39 #3
Nå så spildte jeg lige min tid.... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 14:59 #4
Men du skal alligevel lukke her!!!!