Avatar billede kimsondergaard Nybegynder
25. marts 2011 - 21:04 Der er 1 kommentar

Fujitsu siemens Primergy F250

Hej alle.

Jeg har en server som nævn i overskriften, Jeg vil meget gerne opgradere den med nogle flere ram, men da den jo er en ældre sag er jeg sku ikke helt sikker på hvilke ram den nu skal have.
Bundkortet er et Fujitsu siemens D1309
Og de nuværende ram er 512 Mb PC2000 (125 Mhz) Samsung ECC

Håber at i kan hjælpe mig.

Kim

Beklager kategorien men kunne ikke vælge andet. og der er ingen server kategori.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2011 - 23:40 #1
F250 er meget kræsen mht. ram.
Kontakt TechData på salg@techdata.dk så får du det rigtige ram.