Avatar billede ju-bi-j Juniormester
25. marts 2011 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på internet via trådløst netværk

Jeg kan ikke komme på internettet via mit trådløse netværk i sommerhuset. Min computer viser at der er udmærket forbindelse men jeg kan ikke få nogle internet sider frem. Jeg kan sagtens komme på nettet med min iPhone.
Nogle forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede nickwan Nybegynder
26. marts 2011 - 12:38 #1
bruger du windows 7 ?
Avatar billede sten2004 Nybegynder
26. marts 2011 - 17:41 #2
Lyder som om du har problemer med DNS-adresser på enten din router eller din pc. Når du kører internet via din Iphone er det vel via Iphonen's 3G modem, ellerhvad?
Avatar billede ju-bi-j Juniormester
26. marts 2011 - 22:29 #3
Ja til Windows 7. Computeren vil heller ikke finde explorer selvom jeg sætter kabel mellem pc og router.
iPhone viser at den bruger det trådløse netværk.
Avatar billede ju-bi-j Juniormester
27. marts 2011 - 12:21 #4
Har selv løst problemet.