Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2011 - 10:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback på Minimalpris.dk

Hej

Jeg er ved at være færdig med et prissammelignings site (har stadig lidt problemer med at få produkterne i de rigtige kategorier), men jeg kunne godt bruge nogle kommentar på layout, performance og evt. nogle gode ideer til at lave det bedre og mere brugervenligt.

Håber I derude, kan hjælpe med det. :-)

Sitet ligger på: http://minimalpris.dk

Mvh.

Brian
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. marts 2011 - 11:11 #1
Er dit største problem ikke, at du slet ikke kommer i nærheden af mindste pris ... men det er måske en prototype.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2011 - 11:15 #2
Ja, der kommer der komme flere butikker på, når alt er som det skal være.
Så i første omgang kunne jeg godt bruge nogle kommentar på layout, performance og evt. nogle gode ideer til at lave det bedre og mere brugervenligt.

Produkter og priser, må i gerne se bort fra.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2011 - 15:26 #3
Det er simpelt og overskueligt - den grønne farve er speciel, men ikke så slem alligevel. Du mangler dog noget meget vitalt; en introtekst på ganske få linjer som fortæller brugeren hvad denne side helt i bund og grund handler om. Man kan ikke starte med at kaste besøgeren en menu i hovedet som det første. Du må give en kreativ og fangende præsentation på forsiden.
Avatar billede Trine Nybegynder
27. marts 2011 - 22:13 #4
Idéen:
Jeg tvivler nu også mere på idéen, da der er mange konkurrenter på markedet, med netop samme formål, som har eksisteret i "100 år". Hvad er det, dit pris-sammenlignings site skiller sig ud på?

Design:
Opsætningen er meget basic. Det er jo egentlig også okay. Men i mine øjne, virker den meget ufærdig. Eller måske rettere sagt "hurtigt smasket sammen". Den grønne er for skrigende. Minimalpriser.dk teksten i toppen, synes jeg skulle være mere logo-agtigt. Og hvad med et slogan? Synes ikke der er så meget design over den.
Avatar billede mobilpriser Nybegynder
29. marts 2011 - 12:39 #5
Jeg får en 404 side?
Avatar billede Trine Nybegynder
29. marts 2011 - 16:53 #6
Ja, det gør jeg også nu. Måske han/hun har pillet den ned igen? Hm!
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 01:19 #7
Der er også problemer her :(
Avatar billede Trine Nybegynder
13. april 2011 - 18:05 #8
Mon ikke der er tid til at lukke ned og afgive points?
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2011 - 14:00 #9
takker