Avatar billede Toble Nybegynder
16. marts 2011 - 20:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV Kanaler.

Hej!

Jeg er en dreng på snart 13. Jeg syntes 3000 kroner, er lidt meget for mig, til at nogle kanaler når man kun er 12...
Er der nogle der har en løsning, (Måske på ipod'en, hvis man kan der). Men det skal være med, Disney Channel, TV3+ osv.

Tak på forhånd!
- Marcus
Avatar billede Nimras Nybegynder
16. marts 2011 - 20:45 #1
Toble svaret er desværrer så nemt er det ikke.

De Kanaler du vil have EJES af VIASAT.

Den eneste måde du måske kan være heldig og se noget er ved at søge på nettet.

Jeg ved der er en hjemmeside som STREAMER fodbold fra VIASATS kanaler.

Os som har Yousee, Stofa eller en anden udbyder betaler faktisk 12 kroner per Kanal VIASAT ejer som vi kan se på TV og 9 kroner per Kanal Canal Digital ejer.

Har selv længe søgt efter gratis metoder eller andre måder som kan gøre man kan se disse kanaler billigere eller gratis.

Indtil nu kan jeg sige det ikke lykkes de få ting jeg finder kræver penge og må ærlig sige jeg tror ikke på de virker selvom de er billige og lover 1 gangs betaling.

Men skulle jeg finde noget vil jeg vende tilbage til dig.
Avatar billede Toble Nybegynder
16. marts 2011 - 20:48 #2
Tak for hjælpen :)
Avatar billede pstidsen Novice
16. marts 2011 - 20:54 #3
velkommen til eksperten.

Hvis Nimras har løst dit problem skal Nimras have point. Se: www.eksperten.dk/faq#faq-3

NB: Streaming af f.eks. fodbold som bliver sendt på TV3 er ULOVLIGT !!
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2011 - 20:55 #4
Er det programoversigterne du vil ha' (pr. RSS eller XML eller..)
- eller et alternativ til kabel-TV-selskaberne.

Det er jo nok det sidste, og dér må jeg gi' dig ret - 3000,- er alt for dyrt
- det hele er jo sovset ind i spam - man burde få penge for at se med : )

Jeg har YOUSEE, til 850 slag hvert kvartal
- ALT for dyrt (ikke mindste når man reelt kun ser 4-5 kanaler)

Så jeg er også interesseret : )
Avatar billede Nimras Nybegynder
16. marts 2011 - 21:07 #5
TOM wow det mange penge men færer end mig.

Min pris er 302 kroner om måneden for den store pakke.

Plus 89 om måneden for deres plus boks så jeg kan optage men også se HD og bestille ekstra kanaler.