Avatar billede withoutshorts Nybegynder
16. marts 2011 - 11:43 Der er 3 kommentarer

Win service freelance opgave (.Net)

Vi har brug for at få lavet en win service der kan downloades køre som applikation hos den enkelte bruger og som kan læse data (tid og txt) ind i en db. via en webservice. Pris: lad os aftale nærmere.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
16. marts 2011 - 12:10 #1
Du skal være velkommen til at kontakte mig på jhh@jhh.dk eller 31 62 62 04
Avatar billede irve Praktikant
16. marts 2011 - 12:20 #2
Du er velkommen til at komme med yderligere info. Har erfaring fra flere Windows services, så det skulle ikke være den værste opgave. Men det kræver lidt mere information.
skriv til: irve@midata.dk
Avatar billede magic-mouse Novice
16. marts 2011 - 22:54 #3
Du er velkommen til at kontakte mig på http://www.magic-mouse.net/contact.aspx