Avatar billede carsten28 Nybegynder
14. marts 2011 - 09:20 Der er 1 kommentar

Uninstall Windows powershell i xp

Hej,

Jeg forsoger at opdatere fra xp til Vista paa en Dell maskine.

Men jeg faar af vide at jeg skal afinstalere Windows powershell, Men jeg kan ikke finden den i fjern og tilfoj programmer. Jeg har sat krys i vis opdateringer. Der staar ikke Powershell nogle steder, men kun opdaterings no. *F.eks. Sikkerhedsopdatering til Windows XP kb.........

Har i en ide til hvordan den kan afinstaleres

Paa forhaand mange tak for hjaelpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2011 - 09:31 #1
How to uninstall Windows PowerShell in Windows XP
In Windows XP, follow these steps to uninstall Windows PowerShell 1.0:
1) Click Start, click Run, type appwiz.cpl, and then click OK.
2) Click to select the Show updates check box.
3) In the Currently installed programs list, click Windows PowerShell(TM) 1.0, and then click Remove.
4) Follow the instructions to remove the following entry:
Windows PowerShell(TM) 1.0

Sakset herfra: http://support.microsoft.com/kb/926139