Avatar billede NoN_Taxi Nybegynder
11. marts 2011 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Hvis du mangler en gameserver så læs her!!

Pænt goddag.

jeg vil bare lige anbefale AlwaysGaming.dk hvis du skal have en Gameserver. Da jeg ser der er mange som skriver de mangler servere hvis man søger på counter-strike source.
Du kan købe voice server og game server hver for sig. og desværre ikke en i klan pakke. De har næsten alle gameservers. men hvis du ikke kan finde en på deres hjemmeside så skriv til det billig mail også får du et hurtigt svar.

Men hey? prøv dem ud, alle servere køre på 1000 fps og deres servere køre med den bedste hardware som jo er på markedet! Serverne køre med 2 Quad Core i7 CPU'er, 8GB RAM og 160 GB harddisk!!

Bedre kan det ikke blive. så det anbefales at købe hos dem.
Avatar billede pstidsen Novice
12. marts 2011 - 11:14 #1
Velkommen til eksperten.dk

Kan godt forstå det er lidt svært at finde ud af hvor mange skal ligge tingene. Men du har skrevet det her: » Forside » Spørgsmål og Svar » Internet » Generelt » Hvis du mangler en gameserver så læs her!!

Det der er ikke noget spørgsmål ;) Hvis det overhovedet skal ligge noget sted skal det være her: www.eksperten.dk/guide
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:10 #2