Avatar billede jansoz Nybegynder
10. marts 2011 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

995 MB ud af 2 GB

Jeg har købt to SD-kort a 2 GB af forskellig fabrikat, men hver gang oplever jeg det samme: Min Windows 7 finder kun 995 MB. Jeg har forstået så meget at det ikke er kortene som der er noget galt med, men MS Windows 7.
Hvad gør jeg? Jeg skal formatere kortet på 2 GB, men W7 ser kun 995. Hvordan tvinger jeg W7 til at se de 2 GB?
11. marts 2011 - 06:39 #1
... bruger du DISKHÅNDTERINGEN ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jansoz Point ude: 360 ???
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. marts 2011 - 11:04 #2
der er intet galt med W7, men derimod even til at lukke 5 år gamle spørgsmål
Avatar billede jansoz Nybegynder
09. april 2011 - 14:31 #3
Det forstår jeg godt, men jeg har ikke mulighed for at afgive point. Jeg kan kun mulighed for "Kommentar" og "Svar". Der er ingen valgmulighed som hedder "Afgiv point." Beklager.
09. april 2011 - 15:07 #4
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede jansoz Nybegynder
18. juni 2011 - 16:11 #5
Jeg fik siden at vide at problemet skyldtes en forældet kort-læser.