Avatar billede friiser Nybegynder
08. marts 2011 - 16:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativer til Umbraco?

Hej Eksperter,

Hvilke alternativer findes der til Umbraco, hvis det skal kunne índeholde muligheder såsom - nyhedsbrev, oprettelse af brugere samt betaling?

// Martin Friis
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2011 - 16:10 #1
Alternativer i .NET eller alternativer generelt?
Avatar billede friiser Nybegynder
08. marts 2011 - 16:12 #2
Jeg tænkter på om der findes et CMS i PHP som alternativ med ovenstående muligheder
Avatar billede jjam Juniormester
08. marts 2011 - 19:22 #3
prøv at se på joomla, eller WordPress.
Jan
Avatar billede friiser Nybegynder
08. marts 2011 - 20:02 #4
Hej Jan,

Tak for dit input. Men er det mulighed at kunne lave et bruger forum i Wordpress, samt betaling?

Er der andre der har input?

//Martin Friis
Avatar billede jjam Juniormester
08. marts 2011 - 20:14 #5
For både Joomla er der rigtig mange add ons, så jeg er ret sikker på at du kan finde et forum modul. Se f.eks. http://extensions.joomla.org/
Jeg mener at kunne huske at er findes et fuldt udviklet e-shop system til Joomla. (incl betaling)

Der fås vist også en del add on's til WorldPress
Avatar billede jjam Juniormester
08. marts 2011 - 20:15 #6
p.s. Joomla er skrevet i PHP, :-)
Avatar billede friiser Nybegynder
10. april 2011 - 21:30 #7
..