Avatar billede larsi Nybegynder
06. marts 2011 - 18:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Loppemarked på hjemmeside

Jeg køber, sælger og renovere nogle møbler og ønsker nu at få udbygget min hjemmeside med en loppemarkedsfunktion.

Det skal bare være en miniudgave af de øvrige kendte loppemarkeder der findes på nettet, men skal selvfølgelig indeholde de gængse funktioner som er nødvendige for at jeg ikke skal indvolveres i en oprettelse eller sletning af annoncen.

Det skal være et færdigt script/database el.lign. som du i givet fald skal etablere på min hjemmeside hos one.com eller dandomain.dk
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 19:06 #1
Skriv måske hvor meget du regner med at vil give. Tror ikke nogen vil gøre det for 30 point ;)
Avatar billede kujuk Nybegynder
06. marts 2011 - 19:57 #2
Nej, det var bestemt heller ikke meningen det var noget der skulle afregnes i point :-)

5.000 - 10.000 ex. moms.

Jeg har sværvt ved at bedømme hvad det kan koste, og prisen hænger jo sammen med hvad og hvor meget og hvor kønt det hele er.
Avatar billede kujuk Nybegynder
06. marts 2011 - 19:59 #3
Ih..., fik logget på min søns computer med hans login.
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 20:33 #4
hehe. Jeg kan dog ikke gøre det (har ingen uddannelse for det fag), det var mere bare for at andre som kunne gøre det vidste det ;)
Avatar billede n-emy Nybegynder
06. marts 2011 - 20:40 #5
Du kan sende en mail til meericki@gmail.com med mere info, jeg kan sagtens lave det :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2011 - 14:01 #6
Lyder som et spændende projekt.

Du skal være velkommen til at sende en mail til mads@iphp.dk med lidt uddybende information, så skal jeg give et godt tilbud indenfor dit ønsket budget.

Uddyb gerne om løsningen eksempelvis skal integreres med din eksistende side/design, hvordan skal det administreres, skal der være mulighed for at betale med betalingskort etc.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Mads
Avatar billede larsi Nybegynder
21. marts 2011 - 19:44 #7
Afslutter.