Avatar billede catos Nybegynder
06. marts 2011 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg skaffe en rimelig kvalitet af programmering til en rimelig pris?

Hej

To spørgsmål (forklaring uddybning derefter):

1) Hvor kan dødelige betale sig fra at få konstrueret et website?

2) Hvor nervøs skal jeg være for at en "god idé" eller sitet hapses af udviklere, hvis jeg bevæger mig udenfor landets grænser (eller samarbejde med en enkeltperson i Danmark).

Jeg påtænker at starte et web-site (på engelsk dog muligvis med en dansk version til at starte med), hvor man skal kunne kommunikere i et forum og give "ratings" til indholdet. Der må også meget gerne være simpelt chatmodul til brugere, der er online. Det er ikke "raketvidenskab" indenfor feltet, men hvis det skal laves rimelig godt (og så der kan udvides på det), hvor kan jeg så for en rimelig pris få lavet noget der holder?

Jeg har kigget på danske priser, men må konstatere, at jeg til mit hobbyprojekt slet ikke kan stille med de midler, der ser nødvendige ud (50 tkr. eller meget, meget mere).

Jeg kan desværre slet ikke programmere og har ikke tiden til at gå i gang med at lære det.

Jeg har også overvejet, at finde en, der kunne programmere det og enten stod uden job eller var interesseret i at gå med, men alle dem jeg kender, der har interesse for det, har ikke tid heller (da jeg er nået en alder, hvor alle omkring må har eller får børn :-) )

Så jeg ser efterhånden ikke andre muligheder end at betale mig fra det...

Mvh,
Avatar billede tjens Nybegynder
06. marts 2011 - 23:39 #1
Du er nok nødt til at finde freelancere i lavtlønsområder.

Efter lidt googling kan jeg se, at de findes:
http://www.pradeepgurung.com/index.html
http://www.techvivek.in/
http://iweb-studio.com/

Jeg har dog ingen erfaring med dette.
Avatar billede catos Nybegynder
07. marts 2011 - 06:38 #2
Takker for dit input. Det er dog lige netop nogen, der har erfaring med det eller en god idé til en løsning, som jeg søger :-)
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
09. april 2011 - 21:03 #3
Du kan sætte dig ind i Joomla! Det er et CMS system som er meget nemt at sætte op, og har mange fede udvidelser. Og hvis du har behov for hjælp, kan du besøge forummet http://forum.joomla.org/viewforum.php?f=16 eller http://joomlatutorials.dk/joomla-forum . Der er altid hurtig hjælp! :)
Avatar billede catos Nybegynder
04. juni 2011 - 10:13 #4
@Martiin: Du får pointene. Jeg tør ikke overlade noget til folk i fjerne lande. De er så svære at hive i ørerne

:-)

Skriv lige et svar, så får du pointene.
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
04. juni 2011 - 10:45 #5
her får du det

/Martin