Avatar billede Mawen Nybegynder
05. marts 2011 - 22:56 Der er 7 kommentarer

En fejl sker under spil

Den er lige pludselig begyndt at gå ud af mine spil med en fejl meddelelse. Det plejer aldrig at ske før eller i hvert fald sjældent. Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre?
05. marts 2011 - 22:59 #1
Der skal en del mere info til ->

Hvilken form for 'fejlmeddelse' ?
Hvilke 'spil' ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Bærbar ?
Stationær ?
Avatar billede Mawen Nybegynder
06. marts 2011 - 16:33 #2
En almindelig fejlmeddelelse hvor der står den sender det til Microsoft.

Empire: Total War, Dragon Age: Origins, Fallout: New Vegas

Windows XP og stationær
06. marts 2011 - 16:38 #3
Tips iøvrigt: www.eksperten.dk/spm/212647
Den form for (fejl)meddelser til M$ ender bare i den magiske Cylinder...
Avatar billede Mawen Nybegynder
06. marts 2011 - 17:11 #4
2 ting.

Inde i kontrolpanel har jeg ingen ting der hedder "Administration" og er der ikke en måde at gøre en ende på problemet direkte da det må være et alvorligt problem?

Tak for nu.
Avatar billede Vandreren Novice
10. marts 2011 - 11:55 #5
Måske det vil give et større indblik i fejlen at konsultere Logbogen (Event Viewer) i Windows.

1. Vælg kør (Windowstast + R).
2. Skriv eventvwr og tast [Enter].
Avatar billede Mawen Nybegynder
10. marts 2011 - 22:19 #6
Skal jeg så sende loggen her?
26. marts 2011 - 00:44 #7
Prøv!