Avatar billede NoN_Taxi Nybegynder
05. marts 2011 - 20:04 Der er 3 kommentarer

Kender i nogen sponsore til Cs 1.6 og Css hold?

Ja, Nu tænker i nok alle sammen, jubi her er endnu et par drenge og piger som prøver at få nogen sponsere osv.

Jeg er Manager for OutSideSey Gaming som er et Counter-Strike Source hold og 1.6 hold, holdne er 2-3 år gammelt og blev lavet i 2009 og 2010. Holdene har udskiftet spillere ud mange gange. Men nu består holdne af 13 friske drenge og en rigtig frisk pige! De kommer alle sammen fra sjælland, så de kan nemt holde lans osv. Holdet mangler Samarbejder, Sponsere, Partners, og vi tænkte nogen her inde fra ville. Her er nogen ting vi vil komme igennem.

1# Info Omkring Hvad holdet vil deltage i 2011.
2# Info Omkring Hvad jeg havde i tankerne om samarbejde, Sponsere, Partner.
3# Info Omkring Hvad vi kan give som et Css Hold! (Rigtig meget reklame)
4# Info Omkring OutSideSey Nye Online Cups! (1. Pladsen er 1000kr)
5# Info Omkring Snart nye hold til OutSideSey.
6# Info Omkring Kontakt.

1#
Holdet skal deltage til Copenhagen Games # 22 | 21-24 april 2011 (Øksnehallen, Copenhagen)
Holdet skal deltage The Blast #3 | 19-22 Maj 2011
(Compass Congress Center, Brunde Vest 17, 6230 Rødekro)
Holdet skal deltage til ThyParty Dato: 8. til 10. April
(Nors Hallen, Thy)'
Holdet skal måske deltage til DreamHack Summer. Dato: 18. til 21. Juni
(Jönköbing, Sverige)
Holdet skal deltage til Slap Live #23 Dato: 7. til 10. Juli
Sted: Sinding, Herning, Danmark

Kørsel bliver sponsoret af Revipoint!

2#
Holdet mangler nogen at have en kontrakt med.(Sponsore osv)

For 3 månedes kontrakt skal i betale 50$ Helst betaling med Paypal da man så kan få det 5 % billiger. er med i de 50$.

For 6 måneder kontrakt skal i betale 100$ Betaling med Paypal-10%

For 12 måneder kontrakt skal i betale 150$ Betaling med Paypal-15$

Vores Gamle Sponsore havde vi i 1 år. SpeedGaming.pro

4#
Vi kan reklamere om jer på vores hjemmeside, hvor i vil få en stor banner og få nogen links til jeres hjemmeside, på alle sider på vores hjemmeside. (200+ besøgene), og på mange andre hjemmesider hvor vi har en bruger på. Når vi tager til lans, cups, turneringer, har vi trøjer, sweatere, kasketter, joggingbukser, hvor på vi har alle deres sponsere navne og mærke på. Nogen af os har os sponser mærke på deres computere, hvis mærket er sejt, nogen af os har os på deres løbe tøj osv.
Vi vil kunne give reklame på serveren og når vi får lavet bruyere,visitkort til lans,Cups osv. vil der være nede i højre hjørne lidt info omkring jer og jeres hjemmeside.

5#
OutSideSey er i gang med at lave deres helt egne Online cups!! Som vil komme hvert tredje måned! Hvis det bliver rigtig aktivt som vi håber vil det blive holdt vært måned! Vi søger så os Sponsere der til som vil sponsorere præmier. Vinderen får 1000kr.
En online cup er hvor ca. 20+ hold spiller mod hinanden, vinderne vinder en pengesum, server, drikkelse osv.

6#
De vil snart få andre hold som.
Counter-Strike Source Junior hold!
Call of Duty
Call of Duty Modern Warfare
Call of Duty Modern Warfare 2
World of Warcraft.
Dota.
Warcraft 3.
Og mange flere hold!

Dota og CoD hold er næsten ved at være klar!

7#
Mvh OutSideSey Manager, I kan fange mig på OutSideSey@hotmail.com.
Se vores hjemmeside på http://outsidesey.clanteam.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2011 - 20:15 #1
Har i overvejet at lade nogen reklamere på jeres hjemmeside?
Vores klan tjener en god skilling på reklamer :)

P.s. næste gang du skal "tigge" så tjek lige om der er lavet stavefejl inden du poster indlæg, for de står i kø her... ;)
Avatar billede mikkelg Nybegynder
05. marts 2011 - 22:00 #2
nd på ESL og lav et navn for jeres clan, og så derefter kontakt firmaer med interesse i sponsorater, jeg tvivler meget på at I får noget ud af det her forsøg.
Avatar billede NoN_Taxi Nybegynder
05. marts 2011 - 22:53 #3
1#
Har du nok ret i, havde vi os på vores gamle ;)
2#
Jeg kan da prøve ;)