Avatar billede Cautzar Nybegynder
05. marts 2011 - 18:19 Der er 2 kommentarer

Frihåndstegning .....hvilken Wacom?

Jeg søger efter en tegnepen jeg kan bruge til frihåndtegninger som skal indgå i primært reklamer/annoncer til print.

Eksempelvis denne tegning http://www.cautzar.dk/img.jpg som er en hurtig skitseret blyantstegning. Jeg vil gerne kunne lave tilsvarende med en pen men er meget i tvivl om hvad jeg skal købe!!

Håber der sidder én der kan guide lidt:)

Hilsen
Gitte
Avatar billede Cautzar Nybegynder
05. marts 2011 - 18:20 #1
PS. Jeg har Photoshop CS3
Avatar billede mwaaben Nybegynder
12. juni 2011 - 20:12 #2
Tja.. jeg har lige købt en af de helt små Wacom Bamboo'er, og havde jeg vidst hvad jeg ved nu havde jeg helt sikkert købt den mindst en størrelse større. Så Wacom er fint, bare ikke køb den aller mindste. Det kommer jo selvfølgelig også an på dit budget.