Avatar billede loelnorup Nybegynder
01. marts 2011 - 18:38 Der er 4 kommentarer

Ny Gamer PC

Hey

Jeg står og skal købe en ny gamer PC.
jeg kigger efter 1 som kan lidt, altså graffik og sådan skal være i den gode ende af skalaen.

Hvis jeg skulle gå tilbage og spille wow igen endag, skal det være i high settings.
Medal of honor
Call of duty
R.U.S.E

Nogle exempler på nogle spil. og det skal IKKE være lavst af lavst grafik.
Jeg har overhoved ik forstand på grafik kort / Prossesorer, så jeg håber på lidt hjælp.

Prismæssigt er meget svingende, er til tiltrækkende nok spare jeg gerne lidt længere. men helst noget omkring 5.000 - 9.000..
jeg har skærm og mus osv. så det er computeren alene.

Har kigget på 2 computere fra vupti, er de helt ude i skoven?

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/357114/XONE-W611-Gamer-Destroyer.html

2nd.
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/357904/XONE-W621-Gamer-Brutal.html

Andre forslag er velkomne.

//Gameren
Avatar billede swiatecki Novice
01. marts 2011 - 20:00 #1
Husk du ikke må dobbeltposte.

http://www.eksperten.dk/spm/932981?utm_source=qna&utm_medium=rss

Luk venligst dette (eller det andet spørgsmål)
Avatar billede loelnorup Nybegynder
01. marts 2011 - 20:37 #2
har ikke dobbelt posted. hva der er gået galt må du snakke med ekspertens hjemmeside om.
Avatar billede loelnorup Nybegynder
01. marts 2011 - 20:40 #3
er ny herinde.
ved ik hvordan jeg sletter den ene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2011 - 20:48 #4
Accepter eget svar = lukke.