Avatar billede celal Nybegynder
27. februar 2011 - 23:56 Der er 1 kommentar

JQuery reload Model

Jeg bruger dotnet MVC, hvor jeg har en side (Strong typed KontaktViewModel) med en liste over kontaktpersoner, på samme side har jeg et klikbar ikon som åbner en Modal popup. Den modale popup viser alle de Labels/Tags som er tilknyttet kontakpersonerne, som man kan vælge til at filterer listen over kontakpersonerne. Her er jeg så gået i stå, Det er meningen at man skal kunne klikke på submit hvorefter Den modale popup lukker og listen over kontaktpersoner bliver filtreret ud fra valg af labels. Hvordan kan jeg med Jquery hente en ny liste af kontakpersoner ind på siden? Eller rettere sagt hvordan kan jeg reloade sidens Model med den nye filtrerere liste?
Avatar billede malkavian Nybegynder
03. marts 2011 - 01:58 #1
Kan du ikke bare lave knappen om til en submit knappe, også smide et form tag rundt om modal popupens html ?