Avatar billede e30_fk Nybegynder
27. februar 2011 - 13:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Produktprisen vises ikke på min oscommerce netshop - OSC V2.2.RC2

Hej
Jeg er i gang med at sætte en netshop op (www.netshop4all.dk) og selvom jeg har forsøgt alt - tror jeg nok - så vil prisen på produkterne ikke vises, med mindre at man går op i valutafeltet øverst på siden og vælger en valuta. Det er jo meningen, at prisen skal vises når shoppen vises.
Jeg har sat både Dansk og Kr som standard og ISO koden til DK.
Det skal lige nævnes at der er tale om oScommerce V2.2.RC2
Hvad gør jeg forkert og hvordan skal jeg få vist prisen?
På forhånd tak
Mvh
/E30
Avatar billede fxj Juniormester
01. marts 2011 - 22:55 #1
Det ligner en fejl i dine sprogfiler.
Check dine sprogfiler (/includes/languages/english/english.php)

Find
define('LANGUAGE_CURRENCY', 'GBP');

Hvis den valuta der står i sprogfilen ikke er oprettet sker der det du oplaver her.

Uden at have set filerne vil jeg starte med at checke filen til engelsk sprog. Jeg tror det er i den fejlen ligger
Avatar billede e30_fk Nybegynder
02. marts 2011 - 14:41 #2
Det hjalp - jeg kikede på danish.php og ændrede det til DKK og så virkede det.
Tak for hjælpen