Avatar billede tvacn Nybegynder
25. februar 2011 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hentning af store filer med Outlook 2010

Hej.
Jeg har opgraderet min office pakke til Microsoft Office 2010, hvilket har givet det problem, at jeg ikke kan hente vedhæftede filer over ca. 1 MB ned sammen med mine mails.
Jeg kan sagtens se dem på web-mail.
Bruger TDC som mail konto udbyder.
Der er sikkert et felt i Outlook, der skal krydses af, for at man kan hente disse filer, men hvor er det???
25. februar 2011 - 23:51 #1
... hvordan 'brokker' den sig ?
Avatar billede Red0z Nybegynder
26. februar 2011 - 23:58 #2
Kan det være din inbox er fuld ?
Hvis ikke, er du så sikker på din mail er sat korrekt op? Du kan evt. Prøve at tjekke gennem her.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Og kunne du vedhæfte inden du opgraderede ? Hvad opgraderede du fra?
Avatar billede tvacn Nybegynder
03. marts 2011 - 13:28 #3
Hej.
Når jeg tilgår min mailkonto hos TDC, kan jeg se de pågældende mails med vedhæftede filer. Typisk .pdf filer i størrelsesordenen 1 - 3 MB. Jeg kan åbne både mail og fil, og jeg kan også gemme filen lokalt, hvis jeg ønsker det.
Men når jeg åbner min Outlook 2010, som så henter mine mails hjem fra TDC kontoen, så kan den ikke hente mails med vedhæftede filer, hvis de er over ca. 1 MB. Outlook står og forsøger at hente i halve og hele timer, men uden held.
Så jeg får dem ikke hjem til min PC, før jeg har slettet den vedhæftede fil gennem web adgangen.
Avatar billede tvacn Nybegynder
26. marts 2012 - 10:44 #4
Lukket
Avatar billede tvacn Nybegynder
26. marts 2012 - 10:46 #5
Lukket