Avatar billede lmhj Nybegynder
24. februar 2011 - 16:37 Der er 11 kommentarer

Facebook hjælp

Jeg har fået ny telefon og skulle da lige prøve at gå på FB på den. Det virker også fint men nu kan jeg ikke på fra min pc. Jeg skriver rigtig kode og bruger navn men den går bare tilbage til log in siden. Jeg har prøvet at reset cokkie og div. Har bestilt nyt password men modtager aldrig min mail til nulstilling. Jeg ville gerne kontakte FB meeen kan ikek finde noget sted at gøre det. Mon nogen der ude skulle ha pålevet det samme?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 16:44 #1
Du kan ikke være logget på facebook 2 steder på samme tid, så log af på telefonen så kan du igen på pc.
Avatar billede chalde Seniormester
24. februar 2011 - 17:13 #2
#1 Går nu ellers helt fint her.
Har lige testet med at være på fra 3 forskellige steder samtidig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 17:29 #3
#2 Jeg kan ikke hvis jeg er på samtidig på telefonen, desuden gør der X antal minutter, før man automatisk bliver logget af.
Avatar billede chalde Seniormester
24. februar 2011 - 17:58 #4
#3 Testede med at være på fra 2 stk maskiner (hhv. Chrome og IE) og 1 stk Android samtidig.
Auto logoff har jeg heller ikke været ude for. Det sker ligeledes heller ikke for min kæreste (hendes kan være online en hel dag uden der sker andet end at hun står som inaktiv efter et stykke tid).
Avatar billede chalde Seniormester
24. februar 2011 - 17:59 #5
#0 Har du tjekket dit spamfilter om mailen er røget deri?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 18:28 #6
Man er selvfølgelig nødt til at bruge facebook begge steder. Bare at være logget ind sker der intet ved :)
Avatar billede chalde Seniormester
24. februar 2011 - 18:38 #7
#6 Jeps. Fungerer helt fint.
Benytter jeg f.eks. chat fra mobil mens mine maskiner er logget på FB, popper chatten op på dem. Ligeledes hvis jeg på den ene maskine sætter en chat igang, vil den poppe op på den anden maskine.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 19:28 #8
Her bliver vi logget af...?
Never mind :)
Avatar billede lmhj Nybegynder
24. februar 2011 - 21:20 #9
Jeg har logget af FB på min telefon, for tænkte selv at det måske ville være et problem men det virker heller ikke. Der er ingen mail at se nogen steder. Tænkte først om det mon var en spam side, men min kode virker stadig fra mobilen. Skulle da vist aldrig være logget på der. :) Nogen af jer der ved om man kan kontakte FB og hvordan?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
27. februar 2011 - 01:38 #10
Prøv lige at slette dine browserdata først. Har selv haft en ligende problem med at jeg ikke kunne logge på en side.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 18:32 #11
Har du tjekket om caps lock er slået til :D?
Til hjælp:
http://www.facebook.com/help/