Avatar billede per4687 Nybegynder
21. februar 2011 - 22:02 Der er 3 kommentarer

Hvorfor regere det her barn sådan?

K0NHaXX: DEt var nok, jeg hacker din account
K0NHaXX: du var selv uden om det
ZOnnex [mT.dk]: haha
K0NHaXX: og du sucks
K0NHaXX: du stinker til css.
ZOnnex [mT.dk]: http://bfd-css.forum-motion.com/t498-nogengange-er-sma-born-bare-sma
ZOnnex [mT.dk]: prøv den her den er sjov for jer læsere
ZOnnex [mT.dk]: Forum here we come!
K0NHaXX: haha ved du hvad?
K0NHaXX: Jeg får lige demoen af skipper hvor du rager og ligger det på youtube samt ligger jeg også den facebook i desc luder unge.
ZOnnex [mT.dk]: haha et må du godt ;)
ZOnnex [mT.dk]: den er på youtube din spade :D
K0NHaXX: jaer, men på min channel = flere views har 240subs
ZOnnex [mT.dk]: nope ;) k0nhaxx du sucks :D
K0NHaXX: fuck du bliver gjort tilgrin! :D
ZOnnex [mT.dk]: haha ;D
ZOnnex [mT.dk]: hvad vil du ellers gøre ved mig :$
K0NHaXX: Fuck du bliver gjort tilgrin! alle skriver bare low kid eller hahahaha
K0NHaXX: noob
ZOnnex [mT.dk]: hvad vil du ellers gøre ved mig end at ligge en youtube video ind på youtube som allerede er der haha :D
K0NHaXX: ja det ved jeg nok godt, nøjj der var du hurtig, nej der er flere der ser mine videoer fordi min channel er kendt så folk siger den hvis jeg ligger den på min channel :D
ZOnnex [mT.dk]: du har 500 views på den højeste ;D!
K0NHaXX: hahah
K0NHaXX: nej
K0NHaXX: 967*
ZOnnex [mT.dk]: minus 467 :D!
K0NHaXX: hvorfor?
K0NHaXX: noob.
ZOnnex [mT.dk]: lær og regn ;)
K0NHaXX: hvorfor skal jeg minus det??
ZOnnex [mT.dk]: det gir 500 din spade!
ZOnnex [mT.dk]: lowbob :D

version 2

[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Hvad så din fede perker ?
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Er man noob idag?
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Whiner-ZoR kalder jeg dig bare Very Happy
[BFD] DELETER: snak pænt om din mor
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Kan jeg ikke.. det jo dig
[BFD] DELETER: fandme en grim unge jeg har så
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Fandme en grim far jeg har, en lille luder som stæjler trusser fra sin 82 årigt mor
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: og som banner uskyldige folk fra den bedste server:p
[BFD] DELETER: er vist nogen som tuder over at være blevet bannet for cheat
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Ja kan du ikke se jeg tuder? :p og det dig der whiner ligesom x-Gamers Danny!
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Man skal ikke freake så meget hvis man er 52
[BFD] DELETER: går du i seng med med ham siden du skal indbringe ham i samtalen
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Det jo dig jeg taler om søde Smile
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: ad! ikke med dig
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: du har en lille dick xD
[BFD] DELETER: behøver ikke kalde mig søde når du tuder så meget over at være bannet
[BFD] DELETER: du må da virkelig have et dårligt liv hvis du bliver ved med at prøve at komme ind på bfd serv
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: iKnow jeg blev sku vist banned for nothing ! Smile
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Hvor bor du, så kommer jeg hjem og nakker dig
[BFD] DELETER: haha lille lort...
[BFD] DELETER: du havde jo wallhack din tard
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Du har whiner hack, du altså ret god til at whine
[BFD] DELETER: hvor i det jeg skriver tuder jeg over du hacker ? dig som skriver til mig og dig som tuder over at være blevet perm ban
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Smile fix whiner hack eller perm ban!
[BFD] DELETER: ikke mig som har perm ban
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Nårh ja har perm ban -.-
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: i know mine skills er så syge
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: at selv en 56 årigt DELETER kan se det Smile
[BFD] DELETER: hvor gammel er du for du skriver som en på 11 år som ikke kan tåle et ban for hack
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Fix nu har ikke hack !
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: FIX NU WHINER HACK
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: DU FÅR VAC BAN!
[BFD] DELETER: har jo 2 demoer af hvor du hacker så ved ikke hvordan jeg skal fixe det
[BFD] DELETER: for jeg et vac ban ? for hvad ?
[xG] KaSp3R/K0NHAXX: Tillykke! ja hvorfor? DU BRUGER JO WHINER HAX!

please comment ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2011 - 22:28 #1
Er nu ikke sikker på det er et barn der har skrevet dette.
Sikke da noget volapyg.
22. februar 2011 - 06:30 #2
Under kategorien [Andre professionelle firewalls] ?? *G*
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2011 - 07:06 #3
Ja denne tekst skulle da have været gemt bag en firewall *G*