Avatar billede stho Nybegynder
19. februar 2011 - 12:36 Der er 1 kommentar

PHP

Er der nogle der ved hvordan man kommer igang med HP NUKE, i såfald vil jeg være glad for lidt hints.

Kan man designe hjemmesiden på egen maskine, eller skal den uploades på en server før man kan redigere ??

Med venlig hilsen

STHO
Avatar billede claes57 Ekspert
19. februar 2011 - 13:46 #1
du skal have en php-motor kørende på din pc. Jeg vil forslå xampp, da det er meget enkelt at installere.
http://portableapps.com/apps/development/xampp
derefter kan du lægge php-nuke ind i mappen C:\xampp\htdocs
For den sags skyld kan du have en usb-nøgle og xampp indlæst på den - så kan du tage hele pakken med rundt til fx demo og hjælp.