Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
18. februar 2011 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DUL LIST!?

Hej Eksperter

Jeg har et stort problem.. Efter at have erhvervet mig en erhvervsforbindelse med 5 faste IP-adresser er jeg pludselig blevet placeret på en såkaldt DUL List, dette betyder jeg næsten ikke kan sende e-mails til nogen som helst, det er meget frustrerende.. Alle mine IP-adresser er blevet placeret på denne liste..

Hvordan får jeg mine IP'er fjernet? Jeg har tjekket mine servere og sat sikkerheden op så den spiller, og jeg kan se at der ikke bliver sendt spam fra serveren.. Jeg har været inde på denne side: (http://www.mail-abuse.com/cgi-bin/lookup) hvor jeg kunne trykke "remove" til min IP, men den er på listen igen med det samme :/.. håber meget der er en der kan hjælpe da det er meget frustrerende..

Ingen i virksomheden kan sende mails pt.

Vi vil fortsat bruge vores egne servere så lad være med at foreslå at vi kan købe os ind et andet sted..

På forhånd mange tak
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2011 - 10:15 #1
Kontakter de respektive lister.....
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
24. februar 2011 - 09:34 #2
luk