Avatar billede fqthjoe Nybegynder
15. februar 2011 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Online pdf form udfyldes og sendes online

Hej eksperter,
Er det muligt, hvis man uploader en pdf form til sin hjemmeside, hvor folk så herefter udfylder og klikker på send form.
Så skal den sende form inkl. de data der er udfyldt.
Altså ikke bruge lokal mailprogram. Men det hele foregår online, og ikke afhængig af brugerens pc.
Ligesom man laver php-forms/asp...

/Thjoe
Avatar billede pstidsen Novice
16. februar 2011 - 10:44 #1
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
16. februar 2011 - 10:58 #2
Tak. Den ser super ud... Den vil jeg huske.
Men lige nu går det på pdf-forms.. Da vi har en hel masse af dem, som det jo vil være lettest at smide op. Da redesign af disse sikkert tager en del tid, hvis de skal laves om til php/html... Eller måske tager jeg fejl ?

/thjoe
Avatar billede pstidsen Novice
16. februar 2011 - 13:22 #3
Det kan klares med noget gratis software. Direkte link: http://www.somepdf.com/pdf2html_setup.exe

Hvis du vil læse lidt om programmet: http://www.somepdf.com/some-pdf-to-html-converter.html
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
16. februar 2011 - 15:22 #4
Ok. har lige prøvet den, men den virker desværre ikke efter hensigten. Den virker fint med simple PDF. Men dem jeg har er pdf forms ( altså med input felter ) og her virker det ikke.
Tror jeg tager fat adobe og hører dem ad eller forum på adobe.

Men tak for input.

/thjoe
Avatar billede pstidsen Novice
16. februar 2011 - 16:29 #5
Ja det er selvfølgelig rigtigt, at det ikke virke med input....

Held og lykke! :)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
05. marts 2011 - 16:08 #7
Ok. Lukker det igen.