Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
14. februar 2011 - 14:30 Der er 1 løsning

Samling af fodnoter i Word

Jeg har et par fodnoter i en opgave jeg skriver som begge "linker" til det samme, er det muligt at slå dem sammen til én så jeg ikke har flere fodnoter med samme kilde?
Og er det derudover også muligt at flytte fodnoterne til en side for sig?
14. februar 2011 - 14:51 #1
Det du efterlyser hedder i Word en krydsreference.

Du indsætter den første henvisning til fodnoten på normal vis.
Efterfølgende vælger du at indsætte en krydshenvisning i stedet for en ny fodnote. Vælges samme sted som fodnoten (forskel afhængig af version)

At flytte alle fodnoter til en side for sig? - så hedder det slutnoter!