Avatar billede powerpointuser Nybegynder
13. februar 2011 - 15:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Test drive unlimited 2

Hejsa :)

I dette spil (test driver unlimited 2)
Der har jeg 2 biler - men jeg ved ikke hvordan jeg skifter mellem dem :S Hvordan gør man det? :S
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
13. februar 2011 - 22:58 #1
Ved ikke om det er det samme men jeg har Test Drive som jeg tror er 1´eren

Jeg mener du skal have et hus med plads til 2 biler i din garage og så tar du hen til huset og ind i garagen hvor du kan skifte :D
Avatar billede powerpointuser Nybegynder
13. februar 2011 - 23:31 #2
Men har købt et hus... Men kan ikke huske hvor det er :S
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
13. februar 2011 - 23:41 #3
I 1´eren er der et ikon på kortet mener du har gps i 2´eren som du kan få til at kører derhen
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
13. februar 2011 - 23:46 #4
Det skulle meget gerne være inde på kortet et ikon med et hus og så nogle palmer?
Avatar billede powerpointuser Nybegynder
13. februar 2011 - 23:51 #5
Tager lige et billede :P
Avatar billede powerpointuser Nybegynder
13. februar 2011 - 23:59 #6
Avatar billede powerpointuser Nybegynder
13. februar 2011 - 23:59 #7
Har 4 biler
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
14. februar 2011 - 00:05 #8
Øverst oppe til venstre prøv at vælg nogle af de andre (der oppe hvor der står Single Player Challenges prøv at tryk på nogle af de andre ting og se om der ikke dukker noget nyt op)
Avatar billede powerpointuser Nybegynder
14. februar 2011 - 00:23 #9
Fandt selv løsningen :)

Nu mangler jeg bare en BMW forhandler :P
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
14. februar 2011 - 17:19 #10
Tak for pointene

Hvordan fandt du løsningen?? (hvis andre skulle støde på problemmet)