Avatar billede filmeditor Praktikant
13. februar 2011 - 00:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Multi backup

Hej alle.

Mit spørgsmål lyder som følger. Findes der et godt program som kan backup filer til eksterne harddiske samtidigt.

Lad mig give et eksempel.
Jeg har en masse billeder liggende i en hovedmappe på min pc. Hvis jeg så har været ude og tage flere billeder som jeg tilføjer min mappe, så vil jeg gerne have at billederne automatisk bliver tilføjet/kopieret til eksterne harddiske.

På forhånd tak
13. februar 2011 - 09:20 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Safeman Nybegynder
13. februar 2011 - 09:27 #2
Som jeg før har nævnt, er den sikreste og mest brugervenlige løsning at få taget en online backup af sine data, som placeres i sikre datacentre. En mulighed som f.eks. Northstar Onlinebackup tilbyder er, at programmet helt automatisk udfører både en online backup til datacentre og samtidig en mulighed for, at du kan definere f.eks. en ekstern harddisk, som der samtidig laves en kopi til.

Det betyder at du meget hurtigt kan genetablere dine data fra din lokale disk og samtidig været sikret mod. f.eks. tyveri, brand, vandskade osv. og du er helt fri for at tænke over backup til dagligt.

Du kan evt. kigge på www.nsbackup.dk og de svarer også hurtigt hvis du har spørgsmål til deres løsning.

-Safeman
Avatar billede filmeditor Praktikant
13. februar 2011 - 12:29 #3
ahhh hehe undskyld karise_larry, jeg kører windows 7
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2011 - 16:30 #4
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2011 - 16:34 #5
Der er nogle, som mener SyncToy ikke altid synkroniserer korrekt.

Du kan jo prøve dette i stedet for:

http://www.allwaysync.com/

/kado
Avatar billede filmeditor Praktikant
13. februar 2011 - 17:29 #6
FEDT nok. Allway sync har jeg lige installeret, det virker jo super godt, og så er det gratis.
Perfekt Kado, du kan lige ligge et svar så accepterer jeg med point.
Avatar billede kado Nybegynder
14. februar 2011 - 18:02 #7
Det er altid dejligt, at man kan hjælpe hinanden

/kado