Avatar billede brian0905 Nybegynder
12. februar 2011 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Affiliate webshop går snart i luften

Hej eksperter,
Jeg har gennem længere tid arbejdet på et webshop koncept som jeg er 90% klar til at gå i luften med. Jeg har flere overvejelser omkring det. Det første går på hvorledes jeg skal lancere det, få navnet ud. Det andet går på selve test af det.

Ideen er at man lejer en affiliate webshop af mig. Det er en jeg har udviklet selv. Ideen er at man ingen varer har, men det er kun affiliate, dvs. indtil videre så er det Tradedoubler feeds.

Man abonnerer på et feed hos tradedoubler, fx. 10000 varer indenfor mode, importerer dem i min shop. Og vupti har du en online shop uden et varelager men med 10000 produkter du kan sælge.

Hvornår får jeg ideen solgt til almindelige mennesker, eller i det mindste mennesker som kan være interesserede i dette. Hvordan er prissætningen (se www.poseidonaffiliate.dk, under menupunktet "tjen penge nu").

Jeg har testet og testet, og haft noge venner til at teste på det, er det virkeligt klart nu? Nogle gode ledepunkter for hvornår noget er klart til at komme ud. Jeg mener - hvis jeg smider adwords eller lignende efter det, kommer der jo kunder...Er jeg klar til dem?

For dem der er ineresserede i det kan man se en demo her:
www.demo.poseidonaffiliate.dk
brugernavn: demo
password: demo1234

Der er ~2000 varer i demowebshoppen.

Ideen er ikke at lave en visuel pæn shop, men at give andre muligheden for at gøre det ved at stille noget til rådighed for dem.
Avatar billede brian0905 Nybegynder
12. februar 2011 - 23:04 #1
Opdatering: Det link jeg gav til demo var til shoppen, jeg går ud fra der også er nogle interesseret i backenden, linket er:

www.demo.poseidonaffiliate.dk/Admin/Dashboard
Avatar billede brian0905 Nybegynder
16. november 2012 - 16:46 #2
Lukket